en lista jag kopierat från någon annan

Lovar du att vara ärlig? Så ärlig som annars
Du heter: Sofia "fia" hedQvist
Smeknamn: Gumman, Stumpan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Outlandish - saving the world
Beroende av: skor
Vem behöver du mest just nu: Älskade hjärtat, min underbara pojkvän !
Vad tror folk om dig? Att jag kan vara riktigt rätt fram och på
Stämmer det? Nej,är otroligt snäll och varmhjärtad.. väldigt blyg
Vad får du oftast komplimanger för? ROOOMPAN, aa men rumpan, my lips och ögonen
Hur imponerar man på dig?  Genom att visa sin rätta sida
Brukar du skratta för dig själv? Inte ofta, men det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: så du har alltså ny mobil?
Var bor du? Sandviken
Trivs du där: Nej
Äger du några converse: Nej, och jag skäms.. så många skor som jag har..
Sprit, cider, vin eller öl: Bubbelvatten
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk i mot något: Nej, bara överkänslig
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Bebis och ett bra jobb
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: det ska jag kolla
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Alltid.
När mår du bra: När min pojkvän också mår bra, och när jag har pengar så att jag kan shoppa
Hur känner du dig nu: Trött, men måste tagga till träning
Vad tycker du om fötter: Jag tycker fötter är jätteäckliga.. därför måste man ha fina skor
Vad saknar du: pojkvännen och en massa pengar
Favorit dryck på morgonen: Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23
Sysslar du med någon idrott: Brottning, sen tränar jag mycket annat med
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det gör jag då verkligen
Har du spytt offentligt: Ja, på en brottarmatch
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle vilja ha massor med sex, se till att få en avsugning och runka hela dagen lång. man måste ju få ta reda på vad det är för speciellt med dom sakerna.
Är du nöjd med ditt liv: ...en del saker
Vad gör du i morgon: Går utbildning 9-16 sen har jag träningar 18-21
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är välldigt olika. beror på hur mycket jag har
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag tycker inte att man ska se kändisar som förebilder
Vad längtar du till? flytt
Om fem månader: så kommer det vara en underbar tid i mitt liv
Du samlar på: skor
Vem ringer du när du är arg/ledsen: arg=alla ledsen=INGEN
Gillar du golf: Nej
Har du strumpor på dig nu: Ne för jag haft sommarskor på mig
När grät du senast: det var väldigt längesedan nu
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja det har hänt
Vad skulle du göra om du vann en miljon: skämma bort mig och älsklingen och köpa radhus. spara resterande
Har du piercing: naveln
Vill du gifta dig: Såklart jag vill, ett litet bröllop med knappt nå folk alls. bara mys ! sailortema såklart!
Vill du ha barn: Det vill jag mer än allt.
Solar du ofta: Det gör jag
Gillar du att dansa: Älskar att dansa och jag gör det ofta
Är du flygrädd: Inte ett dugg
Hur vig är du: Så vig så att jag klarar av att göra väldigt nasty shit. Jag är väldigt vig.
Vilken är din favoritglass: SIA´s Bubbelgumsglass

Tycker du om sushi: det är gott
Vad äter du helst när du ser på film: Candy!!!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är allt
Röker du: Nej, men jag kan röka någongång
Hur ofta tränar/motionerar du: 7-11 gånger i veckan (brottning,fys,springa,magträning)
Senaste låt du hörde: Eric Saade - Sleepless

Kommentarer
Postat av: Linda

Min lista vaa? =) Inte från någon annan. =) Utan från mig =)

2010-04-15 @ 11:37:05
URL: http://lindamadeleinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0