utgång

Ikväll blev det veckans utgång som vanligt :) quizz och kareoke.

Toalettbild, as allways. för att visa verkligheten hur det ser ut..

denna gång med sara.

Saras lillebror martin var också ute :)

jag snodde martins keps eftersom jag för stunden tyckte att.. nog kan väll jag passa i keps. jag erkänner, jag kan ha haft fel.

men jag hade vestämt mig att passa i keps så varför inte två ? så jag snodde martins kompis keps.

Lime friskar alltid upp ?

flickorna jag var med :) + sara s såklart !

en bild när dom tittar också :), sofia var också med.. men vart tyvärr bara suddiga bilder på henne :/

och sist men inte minst.
jag träffade en gammal kompis till rikard, dom brukade leka med pokémon när dem var mindre. vet inte hur han kunde känna igen mej.. men det va cooooolt ! Rikkedinkens kompis det här allttså
vi bestämde att han va pickatsho (har ingen aning om hur det stavas..) och att jag var rahitsco (inte det heller :S )

sen vart det kareoke. jag madde ocg jennie sjöng sarek- genom eld och vatten
sen sjöng jag och madde grease låten - u are the one that I want


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0