so far so good


Dagen började så bra med att mamma kom över och åt frukost med mej, vilket jag alltid tycker att är det trevligaste i världen :)
Jag hoppas att hon också uppskattar den tiden vi har med varandra dem stunderna.

sen blev det en klassisk stadsrunda med mamma, bankärenden och lite småshopping. Alltid trevligt.
Köpte en julklapp till Daniel med, men jag tror inte jag kan hålla mig så han får den nog redan på torsdag :)
Vi avslutade självklart med en fika :)

Det var gott och trevligt, men nu är det slut med det. Mamma och jag ska bli nyttigare :)
fast med undantaget just idag för mig eftersom jag antagligen kommer fika igen lite senare.

Sen var jag till Ana en sväng. Trevligt att träffa henne. Vi ses inte allt för ofta så man uppskattar tiden väl :)


senare idag så blir det att gratta Rebecka( min lilla syster ) som fyller 11 år idag. Hipp Hipp HURRA!!

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för frukosten och sällskapet idag, vi ses ju imorgon oxå, då jag behöver lite hjälp, men det blir nog taxi hem istället för kundvagn...eller hur va!!!! sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och ses imorgon vid samma tid som idag ungenfär....puss och kram älskar dig hejdå :)

2009-11-03 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0