Ny blogg

Har skaffat en ny blogg..
Orkade inte riktigt med min andra. Men jag hoppas att det iaf är nån som hittar hit till den här bloggen. Som mamma kanske ? :)
Ska väll försöka ta tag i blogg designen nån dag med. Men tillsvidare får den se ut som den gör. Ingen som lider av det.


Så kanske lite about me skulle vara på sin plats ? 20 år, lever med min underbara pojkvän. Vill ha barn och bo i radhus, men det kommer väll med tiden antar jag ;)
Gör inte allt för mycket om dagarna, söker jobb, försöker intala mig själv att jag mår bra av att träna, träffar vänner och försöker hinna med så mycket tid som möjligt till min familj och mysiga studer med pojkvännen.

Något du undrar ? bara fråga på :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. det är alltid roligt att förnya sig lite grann, det gäller tydligen oxå bloggar. ser fram emot att fortsätta att läsa det du skriver. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå:)

2009-11-02 @ 10:53:38
Postat av: Charlotte

Vad glad jag blir, Äntligen har du skaffat en ny blogg :D Hoppas de går bättre denna gång. Kram Charlotte

2009-11-04 @ 11:44:53
Postat av: emma

Jasså det är här du håller hus ;)

2009-11-05 @ 11:51:19
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0