Idag är ingen vanlig dag

för det är mammas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!! :)
det var trevligt att vara hemma hos mamma och fira hennes födelsedag. Vi hade en trevlig stund där allihopa tyckte jag :)

Kvällen har vi tillbringat tillsammans med daniels kompis med kebab (jag en tonfiskrulle) och suttit och spelat tekken 6, vilket jag  var så jäääävla bra på !! hahahahaha !!!

Om ett tag tänkte jag svänga förbi mickis och lägga ett grattiskort i hennes postlåda, hon fyller nämligen också år idag som så många andra :)


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för en trevlig eftermiddag. presenten blev väldigt lyckad då den var personlig.hahaha, jag förstod ju när jag öppnade paketet varför du propsat på att jag inte får sluta att baka jag som tycker det är så roligt. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå! :)

2009-11-08 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0