En helg med jobb,brottning och familj

Jobbade som jag skrev tidigare i fredags, det gick bra, och det var roligare än vad jag trodde innan. Innan var jag fylld med ångest över hur dumt det känndes att JAG av alla människor skulle måla ansiktet på barn. Jag som inte ens kan måla. Men jag är glad att det var just jag som fick jobba i fredags. Såhär efteråt känns det ur bra som helst.

I lördags så Åkte jag och min kära pojkvän ner till Västerås för att titta på brottning och träffa min syster Paulina.
När vi kom dit hade 2 av 4 brottare från Sandviken redan åkt ut. Ingen vidare start för sandviken. dem 2 som var kvar gick i samma vikt och fick mötas i deras första match. Vilken osis killar.
Dem tävlade både lördag och söndag och vi var inte kvar hela söndagen utan såg bara ett par matcher då. En vet jag åkte ut. Men den andra kan mycket väll ha hamnat i final och vunnit även den. Men som sagt jag vet inte riktigt.

I "min vikt" var det 7 st anmälda. Det här skulle vart min "comback"-tävling men ringormen tog mig. Så typiskt. Det hade vart sjukt kul att vara uppe på mattan. Även fast jag vet att jag inte har en chans just nu ! så taggad !


Den stora hallen där killarna tävlade ( tjejerna höll till i hallen brevid med 3 mattor)

Kraft kamp ! Här håller vi på blå , för det var nämligen en sandviken brottare ! :)


Träffade även syster paulina en sväng. Vi var en stund på deraas halloween fest. Sen åkte vi till paulinas lägenhet och sov där. även om jag bara träffade henne en snabbis så uppskattade jag det jättemycket !

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars dig gumman som inte fick vara med på mattan, jag vet ju hur gärna du vill dit igen. men men du får göra din efterlängtade comeback i sandviken istället. puss puss gumman sköt om dig.

2009-11-02 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0