a little bit of me

har precis kommit hem från badet med Charlotte.
Helt slut i kroppen känner jag mig..
ska försöka flörta hit lillebror så han kan fixa lite film åt mig lalalalala :D

ikväll så ska jag antagligen träffa Charlotte igen, låter kanon det.
Men nu ska jag bara slappa slappa och slappa.

Tänkte precis över mitt namn på bloggen. Hmm ja alla vet nog att jag älskar skor. men varför har jag hitills skrivit så lite om dom ??
Nån dag här framöver så ska jag knäppa kort på ALLA, eller a iaf dom som jag vill visa ;) och lägga upp här på bloggen så att ni kan älska dem med mig ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

2009-11-09 @ 18:09:24
Postat av: Julia

2009-11-09 @ 18:09:24
Postat av: Julia

Hejsan!

Bra blogg! Och fin!^^



Besök jättegärna min!



Hälsningar från Julia

2009-11-09 @ 18:10:25
URL: http://kyoshogirl.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad hittar du på? :D

2009-11-09 @ 18:41:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ser verkligen fram emot att du fotar och lägger ut dina skor på bloggen, varför ska du vara den enda som kan njuta av dom.......sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå. :)

2009-11-10 @ 17:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0