julshoppat

får se nu.. vilka är jag klae till, vilka har jag kvar till ?

klar: mamma håkan, pappa titti, emma, palle&magnus, sara, ana och charlotte

kvar till (nästan klar till): alex, emma&johan, paulina, lisbeth&co,madde och kim

tror det var alla ??
ja förutom min älskling.. men hur mycket jag än köper så vill jag hela tiden köpa mer. han är värd allt i världen !

Emma och jag har strosat omkring på stan hela dagen tills hon började jobba kl 16.00


så vi åt en härlig tonfikbaguette på Subway


och åt en varsin härlig munk på munkomuffin som Linköping är mer eller minre kända för.. underbara är dom. viktigaste som finns i Linköping förutom min syster;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0