I shave my hair again


Har nyss kommit hem från mamma. Jag var dit så att Håkan kunde raka mitt hår från 13 mm till 9 mm istället.
Nu är det så kort som jag vill ha det :)


Mamma hittade jättesöta prinsess plåster när hon var nere i Linköping som hon bara blev tvungen att köpa hem till mig (jag är ju en liten prinsessa) och jag som är beroende av plåster blev jätteglad. Hur kommer det sig att jag alltid har massa snygga plåster ?? svampbob, designplåster och nu prinsess plåster :D
fick även med mej en påse med godis som hon köpte när hon var till cloetta i Linköping, MUMS!:)


Var även till Valbo med madde innan jag var till mamma. Fick med mej en påse hem. Den innehåller en julklapp till Älsklingen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0