Hur svårt kan det vara att ladda om ?

Kom hem från gymmet för ett tag sedan.
Roger har dödat mina armar ! och ben för den delen med. Riktigt skönt känns det. för det finns ingen som helst ork i dom.
Armhävningar och chins.... jag måste verkligen sluta skriva mördarmomenten på bloggen haha :P
Men fan va jag ska lära mej, jag ska , jag ska ! och sen ska jag kötta !!! :D
Hur mycket jag än avsykr att springa, speciellt inne på ettg löpband så gillar jag nog trots allt att intervall springa. idag blev det fem min intervall på slutet. superskönt. speciellt eftersom mina ben kändes så tunga av träningen, var som att dom var helt bortdomnade, riktigt skönt var det iaf :)
Nu ska jag ladda om batterierna för om en timme är det dags för ett brottarpass.
Jag skiter i hur lite brottning det är planerat idag, jag skiter i hur små dom som är där är (men hoppas på att andres eller togga kan köra lite med mej) för jag vill kasta, jag vill dyka och jag vill jobba på nedtagningar, typ armdrag, enkelt och effektivt ?
well well...
har sörplat en proteindrink.. nu vila fram tills det är dags att trampa iväg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0