...

shit va jag är trött !!
somnade ändå i bra tid igår tycker jag. strax efter elva.
nu ska jag traska till jobbet, antagligen slänga på mej lite mascara först.
sen blir det jobba frukost och städ så slutar antagligen vid tolv.
vet inte vad som händer sen, om det blir nå gym eller hur det blir.
ikväll har jag brottarträning, är ganska taggad. för hur lite brottning det än må vara för mig där nuförtiden så ska jag tammefan slå en massa kast och göra en massa nedtagningar.
efter det blir det hem och slänga mej framför tvn. dhw ! själv dock. madde kommer inte ikväll. hon ska på jobbintervju i göteborg imorgon. så vi hoppas att det går bra på den istället :)
aja, dags att röra på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0