en chokladbit för mycket

igår hade jag en heldag i gävle med jennie. vi var och kikade på korpfotboll, hennes pojkväns lag hade fotbollscup.
medans dom sprang omkring och svettades så käkade jag och jennie kladdkaka och hejjade på för fullt. vart ju helt ok att titta på fotboll när matcherna bara var 13*2 minuter.
på kvällen åkte vi till en i laget och grillade och kikade på ännu mera fotboll, lite mindre roligt sådär. men det gick ju det med när jag och jennie insåg att alla höll på manchester united.. då vart det ju lätt, vi höll helt enkelt på barcelona..
efter matchen tog vi bussen till olearys där vi satt och pratade, eller a dom flesta drog till goya.. stället jag aldrig tänker sätta min fot på. no fucking way :)
men jag hade en trevligt dag om man hoppar över den där jävla tråkiga fotbollsmatchen haha :) tur jag och jennie hade varandra iaf :P
idag har jag typ bara tagit det lungt. vart med madde hela dagen. följde med madde när hon köpte en rosbuske till sin mamma. sen var vi iväg och köpte en orkide till min mamma. var förbi och lämnade den, drack även lite kaffe och åt bullar.
sen har vi bara tagit det lungt och kikat på film. just nu ser vi på vägen ut, den är ju så bra :)
kvällen kommer nog avsultas med disk, städ och vika tvätt. knappt så jag kan släppa in madde här som det ser ut nu.. men vi har letat på två sittplatser i soffan :)
Min bekännelse: Efter att ha varit snusfri  1½ år så tog jag min första snus igår. general white portion (tur det inte va general portion). Och kan säga att jag hela dagen inte gjort annat än tänkt på snus.. var så jäkla nära på att köpa en dosa.. måste klara mej utan !
men satiken va gott det va !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan,gumman. stort tack för den superfina orkideén. det var kul att du och madde kom förbi. hoppas ni inte blev alltför rädda när ni tittade på dvd filmen. om du vill, orkar och har lust så kan du ju kika förbi nån dag i veckan. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå.:)

2011-05-29 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0