borde sova

shit. ja jag är trött som fan.
men jag kan inte riktigt sova. är så äckligt nervös för morgondagen. jag kommer ju dö eller något i den stilen.
och smarta jag tillbringade min fredagskväll tillsammans med lite godis.smart där, kul att magen mår sådär lagom bra nu. men det har ju iaf gått över imorgon.
En gammal bekant daniel hörde av sej idag, så vi tog en promenix och sen följde han med mej hem en sväng och vi pratade en massa. har inte pratat med honom på typ 2 år.. så det var lite skoj.
men nu ska jag hänga blöttvätt och krypa ner under täcket och somna till lite musik.
imorgon är det tävling.. men jag ska se detg som träning.. så varför lägger sej inte nerverna på plats ?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0