rolig träning !

vart sjukt rolig träning idag. Han son brukar ha i den funktionella var inte där. så roger (mma tränaren) hade ett eget litet pass innan det var dags att grapplas (kollade bara på när det grapplades). riktigt svettigt blev det. och riktigt roligt. blev mycket sparka och slåss idag. jag gillade det :) eller jag tror det inte vr så jävla smart att smarkas av mej.. för jag tror inte det gillades supermycket av min höft.. men det var roligt så lite smrta såhär på kvällskvisten får man väll ta och tåla. :)

har hunnit ut ur duschen. proteindrinken är urdrucken.
sjukligt godissugen. just nu skyller jag att på dom där jävla pillrena som troligtvis ställer till det mesta för mej just nu.
försöker stå emot, men jag vet inte om jag vill stå emot..
sitter hemma och har trökigt en onsdagkväll.. borde städa för nej jag gjorde inte det när jag kom hgem från jobbet.. men jag tänker inte göra det ikväll heller. imorgon efter jobbet då ska det jäklar glänsa här hemma :P

kanske ska gå bort sötsuget?? ta en promenad?? göra någonting ?? eller bara falla för suget ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0