ganska så skönt !

det blir nog inge tävla den helgen jag fyller år. eller nog. det blir inget tävlande helgen som jag fyller år. skönt att slippa välja mellan familjen och tävlingen.
tävlingen har fullt med antalet deltagare nu, dom har ett anmälningsstopp för att tävlingen inte får bli för stor.. och eftersom klubben alltid är ute i sista stund så kan vi inte anmäla..
visst, det hade varit jäkligt kul att tävla. men jag är inte allt för besviken..
kan jag ju ha lite skoj den helgen istället :) fira ordentligt :P  kanske få med min gravida syster på en (för hennes del nykter) utgång :D

får se fram emot april när jag ska tävla imora istället.. fast då är det ju inte tävlandet jag är ute efter.. det är ju för att jag vill träffa annelie. men att brottas kan ju vara roligt det med.. liten bonus sådär :P

aja nu ska jag skynda iväg till träning.. kanske hittar orken någonstans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0