??

shit alltså ! men det är väll bara att köra då.
sitter här nyvaken, förvirrad och trött.
Fyyy satan vad det här inte kommer att gå bra.. den totala sömnen för natten är nog inte riktigt okej.. brukar ju kanske få lite mer sömn än såhär. men jag har bara mej själv att skylla :P
kanske borde bli bättre på klockan haha ?

nu ska jag iaf iväg och jobba snart. börjar 05.30
betydligt tidigar än vanligt med andra ord.
Iväg och göra frukost.

undrar när jag slutar. gissar på att det blir någon gång mellan 13-15.
skulle ju vara skönt om man hann med träningen kl 14 ?
aja vi får se om jag ens överlever morgonen nu.....

men nu ska väll inte jag sitta och slita mej fast vid datorn som endå inte vill fungera. dags att piggna till, vakna till liv och sticka iväg.


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0