bara för att va ?


mmmm dom här skorna skulle jag vilja ha, vart fan finns dom??

Jag lovar att det snöar ute nu bara för att jag har köpt en massa vårskor ! det är bara därför.. så jag kan ta på mej skulden till att det inte blir vår. det är mitt fel ;P

nu ska jag iväg till hc, ska möta upp axxe där med. hon är i sandviken. shit va längesen jag såg och träffade henne. hon är som en lillasyster för mig.. bryr mej så mycket om henne. och önskade att hon också gjorde det, vill inte att det ska bana ut mer för henne..
så det ska bli kul att träffa henne :D

efter det så tänkte jag försöka hinna till sandvikenhus med alex.. vi vill ju göra klart vårat lägenhetsbyte..

aja önska mej lycka till nu. och hoppas som jag att jag bara är en riktig jäkla hypokondriker även i detta fall :P

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sjukt snygga skor :D.

Det var skitroligt att träna tjejer i den åldern, mycket roligare än dom yngsta. De fattar mycket snabbare :P. haha.

Jag fick i alla fall minst en veckas jobb till :)

2011-03-18 @ 14:57:44
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0