tell me

kommit hem från träningen nu, eller a det var ett tag sedan. blev ju inte riktigt som det var tänkt med sparring för min del. han jag skulle sparra med kunde inte dyka upp. men fick brottas lite med roger när han inte sparrade mot sin sparringpartner. Utöver det så vart det mest att jag fick försöka tänka mej in lite i olika matchsituationer och utgå från den och låtsas att jag hade 70 kg på mej.
Svetten rann iaf och jag tyckte träningen gick hyffsat bra.
Fortfarande inte tagit mej in i duschen. men ja tänkte äta mat nu efter det hoppa in i duschen. Håller på skriver med min blinddate med som sara fixat åt mej, ja vi har ju inte vart på nån blinddate än. jag är lite rädd för blinddatear, eller av att dejta över huvudtaget för den delen.
jag längtar till sara slutar jobbet nu, då blir det bada, om jag längtar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0