Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.

... vilket är ungefär som jag ser på träning, ett par dagars vila kan vara trevligt, men när det går mer än en vecka.. då känns det bara förjävligt !

därför var det så skönt att jag tog mej igenom dagens träning utan att bli sämre i ryggen :) visst jag kanske var äcklgit stel och knappt kunde röra mej, men det vart inte värre. och nacken gick också hyffsat bra, lyckades göra kullebyttor. okej dom kanske inte var så smidiga men jag lyckades, det är huvudsaken !
träningen var väldigt lekfull idag, det var roligt :) och imorgon väntar två till träningspass, ska dock köra lätt. men så länge jag får röra på mej och svettas så är jag nöjd.
efter träningen så drg jag (hör och häpna) iväg och spelade fotboll. har aldrig tidigare hänt att jag vart sugen på att spela. eller jo kanske en gång + nu. jag hatar liksom fotboll. dock var vi inte så många. vi kördetre mot två. jag jennie och niklas i ett lag. kan ju även nämna att jag gjorde mål ;D haha
efter det blev det kubb tjejerna mot killarna, svider lite i hjärtat men där åkte vi på storstryk !!

snart blir det nog sova, men.. ja. jag är inte riktigt trött än.
upp tidigt för att tvätta imorgon, good luck !
titta va jag hittade ! verkar ju sjukt kul !! iaf att titta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0