enda bilderna jag kan lägga upp

enda bilderna jag kan lägga upp är från hotellet innan jag och jennie gick ner och åt supergod mat med resten av laget. efter middagen satt vi och pratade med det andra laget, jäkligt trevliga människor. sjukt softa var dom, lite hatkärlek sådär kvällen innan det var dags.
dagen har vart rolig, med alldeles för mycket pinsamheter. men som sagt. man måste ju bjuda på sej själv. lyckades gömma mej för alla intervjuer iaf, duktig tjej jag :P aja, nu är den här dagen över. och min kropp behöver mist 100 timmars sömn för att återhämta sej, och en jäkla massa tigerbalsam.
nu sitter jag med en liten godis påse.eller liten och liten, blev en 25:-ers, men det kan jag fan behöva just nu !

Kommentarer
Postat av: Nicke

så fin :)

godis är gott, ju..

2011-06-09 @ 22:09:15
Postat av: Madde

Hoppas ni hade kul och att det gick bra för er ! :)

2011-06-09 @ 22:12:50
Postat av: Jossa

porrigt fina! dessutom kan du ge mig lite godis va (a)

2011-06-09 @ 23:41:14
URL: http://josefinawestling.blogg.se/
Postat av: Jossa

haha men underbart, då kommer jag snart då :D

2011-06-09 @ 23:53:05
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0