dagens träningar

var iväg och gymmade med roger tidigare idag. det blev ett ganska lätt gympass, fast det betyder inte att jag tycker det :P för svettig och trött blev jag. men det var ändå lungt.
Och hör och häpna, jag lyckades typ göra en chins.. nästan iaf. inte långt ifrån alls, så lite stolt är jag ;P nästa gång ska jag fan fixa det !! jag SKA !
lite senare var jag iväg och tränade igen, blev lite kast och lite teknikträning. helt perfekt träning, svettigt men inte utmattande. utan ganska lungt. min kropp är helt död, på ett bra sätt tror jag. det är väl kasnke jobbigt för kroppen att både återhämta sej från ont och återhämta sej efter träningen. men det funkar :)
har nyss käkat chokladmannagryns gröt, köpte när jag var på åland. är nog bland det vidrigaste jag har ätit.
mannagrynsgröt som är så gott, choklad med för den delen.men tillsammans.. usch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0