:)

hel seg fia. det är jag det.
borde lägga mej och sova..
den här helgen har inte vart min helg kan man ju lungt säga :(
trött och jäklig..
jobben har gått som dom har gått kan man ju säga. iaf på hotellet.
igår.. hade jag sovit 2,5 timme först jobbat elva timmar.. varit vaken 10 timmar till.. sov 2,5 timme och sen jobba i 12 timmar.. det höll inte riktigt så bra.
har aldrig vart så trött på jobbet nångång i hela mitt liv. och inte nog med det så var receptionisten lika trött.. så vi gick från att vara halvdöda nästintill sittsovande zombisar.. åt hela tiden för att hålla oss sysselsatta.. ut och tog luft med jämna mellanrum, sen kom övertröttheten och vi fnittrade och asgarvade som två små treåringar. och ja.. jag var tillochmed nära att pinka i byxan.
kan även nämna att han hade träningsvärk i magen idag.. så när han skrattade lära han hålla sig om magen och sa med jömna mellanrum aj.
idag på jobbet gick istället allt ALLT ALLT fel, började dagen med att spilla ut 10 liter kaffe i matsalen, well done fia ! väntade på att kristian i repan skulle börja jobba så att han kunde sparka liv i mej, men killen sov över två timmar. folk vela checka ut och en massa andra grejer. jag kunde inte hjälpa dom och allt ja gjorde gick fel. ramlade på en massa, spilde äggröra och baconflott över hela mig.. verkligen allt gick fel.. + att vi var trötta och hamnade i skrattkoma än en gång...
kul att sista dagen på sommarjobbet där blev totalfiasko.. har säkert glömt en massa saker jag borde ha gjort. en rej har jag redan kommit på.. så jag måste dra till hotellet efter nattjobbet imorgon och fixa det..
tänkte sova när jag kom hem från jobbet idag.. försökte tillochmed, men det gick inte.. men vilade iaf :)
C var här och höll mej sällskap, han kanske ska komma hit senare med.
men samtidigt tänker jag.. kanske borde jag försöka sova ?
antagligen borde jag sova.. men i morgon ska jag börja vända om dygnet.. nu när jag bara har ett jobb iaf nästa vecka så kan jag sova bort förmiddagen och lite av dagen och vara vaken eftermiddag och natt. kanske blir lättare så ?
och avslutande en massa massa bilder på mej och jennie kvällen innan och morgonen innan semifinal inspelningen.
haha och något jag inte lagt märke till fören nu.. jennies bh band är rosa och mitt är blått.. nämen våra färger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0