Postkodkampen 2011 del 2, Borås - Vilhelmina ikväll 20.00 på tv4

Vilka tror jag på? vilka hoppas jag på?
jag tycker borås (dom rosa) ser lite mer spänstig och tränad ut.. men eftersom jennies favoritfärg är rosa och min blå så får jag nog hejja på vilhelmina. fast jag gillar ju rosa med så lite borås med.
kommer nog bli spännande ikväll :)
undrar vilka som vinner  !
Kajsa ska komma över och kika med mej, vi ska ha lite mys här hemma.
missa inte det här nu ! och om ett par veckor är det lag sandviken som ska kämpa mot kalmar ! och ni lär väll hinna skratta åt dom andra innan det med och inte totalmobba avsitt fyra
vilka hejjar ni på?

Kommentarer
Postat av: Jossa

asså shit, det är ju sjukt bra ju!



ja jag vet, man blir jätteglad och kommer helt på andra tankar. men det är svårt med astman. Och sen så får jag jätteont i beenhinnorna när jag springer för mkt osv...

2011-07-15 @ 17:59:06
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0