Onsdag

idag är det onsdag...
har vart hem till mamma en sväng, blev bjuden på lite mat :)
nu sitter jag här hemma och funderar på att städa lite. eller funderar, jag tänker städa lite. dock lite ångest känsla över att det är så fint väder.
borde ut och göra nå, men då kommer jag hem och inser att det inte är städat sen, inte roligt det heller.
2 veckors vila från träningen ?? nää det håller aldrig ! jag måste röra lite på mej.
så imorgon blir det nog iaf att dra ut och springa lite, eller kanske en sväng till gymmet ? eller bara kötta magen, det var längesen magen fick sej en omgång nu.
så va är det som har hänt dom senaste dagarna..
ehm umgås väldigt mycket med kompisar, tagit det lungt, badat, jobbat ett pass, fått anställningsbevis på hotellet nu över sommaren och även fått reda på att det antagligen kommer att finnas jäkla massa jobb för mej där efter sommaren på både frukost och städ, funderar på att söka ordningsvaktsutbildning efter att jag pratat med en väktare som mer än gärna vill vara min referens, har inte ens tänkt tanken riktigt innan han tipsade om att det antagligen vore ett yrke för mej. sagt upp min lägenhet. funderat en massa, försökt lösa en massa, kikat på massa filmer, myst och haft trevligt. ja dom senaste dagarna har varit på gott och ont.
men nu ser jag fram emot fredag !! då börjar postkodskampen att sändas. Uppsala - Linköping ! ska bli spännande ;)
jennie kanske kommer förbi mej ikväll efter jobbet, skoj ! känns som att jag behöver hennes spralliga energi omkring mej nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0