måndagsångest

sov kanske inte i världens bästa tid igår.. men det kanske var värt det ändå.. trotts att jag blev lite tjurig sådär när det började bli alldeles alldeles för sent och det inte gick så bra att sova.
vaknade när klockan ringde, men hade som tur var en livlina som ringde och kollade så att jag var vaken halv två.
trampade iväg till jobbet, tog mej igenom jobbet, fast det var lite väl sengångare över mej måste jag säga. trodde jag skulle somna i hissarna påväg upp i höghusen.
tog en liten "power"nap 8-9, trodde jag skulle piggna till lite, men icke.
just nu tvättar jag, sen har jag lite ärenden på stan som jag ska ut på.. usch så trött jag är !
SKA sova tidigt ikväll :) madde kommer även förbi på eftermiddagen då blir det filmmys med världens bästa madde, för klart vi ska hinna träffas när hon är hemma från göteborg några dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0