Ikväll så gäller det haha, postkodkampen del 4, Sandviken - Kalmar, 20.00 på tv4

Jennie - Jag - Billy - Urban , Hurtbullarna från sandviken

Valle, Nikos, Fotis, Renée - krögarna från Kalmar

sandviken - kalmar alltså.
va ska man säga.. ja ikväll (imorgon) får jag äntligen lägga upp mina bilder från postkodkampen haha.
sjukt nervös inför kvällens program, känns inte helt OK. men det kommer endå bli riktigt riktigt roligt att se.
jag är glad att jag gled undan alla intervjuer, well done :)
blir att kolla med resten av laget + resten av deras familj :) mat + cheesecake är ett fint + i kanten ;)
vilka jag håller på?
alltså det är lite svårt..
jag vet ju hur det slutar..
men jag måste säga att jag håller på sandviken.
fast..
jag håller på kalmar med. för det är så sjukt underbara människor.
och jag tror jennie saknar att tillbringa kcällen tillsammans med en öldrickande valle.. och vi måste ses igen. den här gången kanske även jag och jennie vågar oss på ett glas.
vi gjorde nämligen ett uruselt försök att supa ner honom kvällen innan inspelning :P
han satt där och smuttade och smuttade. men en trevlig kväll tillsammans med honom, resten av lagena + tvfolket hade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0