Dag 6 - 10 saker du önskar dig just nu

1. Jag önskar att jag vore lite (jäkla mycket) gladare för tillfället

2. jag önskar att jag just nu satt på min syster emmas säng tillsammans med henne och bara prata och prata (mellan allt godis som vi skulle äta förstås)
3. Jag önskade att jag hade typp 100 miljoner, det skulle vart skoj det
4. jag önskar att jag låg på en sjukt solig strand tillsammans med sara och madde med varsin drink i handen
5. jag önskar och hoppas verkligen att jag kommer orka med allt jobb jag tagit på mej i sommar och endå kunna, träna, ha kul och få tid för mej själv utöver det
6. att människan bvar funtad att alltid vara pigg och aldrig behövde sova
7. jag önskar att jag kunde välja vilka minnen jag vela spara och vilka jag vela kasta bort
8. att jag rullade omkring på en brottarmatta och svettades med alla andra
9. Jag önskade att jag tyckte att det var roligt att springa, och att min kondition var tippsopp
10. att jag hade körkort och bil så att jag kunde köra långt långt bort

Kommentarer
Postat av: Emma

Å gumman, kom ner å lägg dig i min säng, godis ska vi ha med! Saknar dig, längtar tills vi ses! Gick upp vid 4 i morse, så mycket att tänka på inför bröllopet!! :) Kom ner å hjälp mig! :) Älskar dig <3

2011-07-13 @ 06:28:11
Postat av: Jossa

ja det var helt okej! Men jag tycker verkligen att du ska åka dit någon tisdag.. kanske nästa ? :D

2011-07-13 @ 14:48:58
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0