Dag 4 - 10 saker du hatar

1. Jag hatar snö, det är kallt och vidrigt.. jävla vintrar som tar upp vad känns som största delen av året.

2. Jag hatar att jag aldrig vågar tro på mej själv, att jag aldrig vågar lita på att jag faktist kan göra någonting bra.
3. Jag hatar pedofiler och våldtäktsmän, tortyr borde vara lagligt i lägen !
4.  Jag hatar jag är så feg, speciellt när det bara handlar om att jag inte vågar "göra fel"
5. Jag hatar pengar, det är lösningen på allt för mycket
6. att stå i centrum, jag vill vara den där personen mittemellan eller i bakgrunden.. inte den alla ser och hör
7. Jag hatar när jag blir för bekväm, hur mycket jag än älskar att träna så blir jag alldeles för lätt lat
8. Jag hatar 3 personer. Och jag hoppas att dom 3 personerna blir dom enda jag någonsin kommer kunna hata.
9. Jag hatar när folk ringer och väcker mig mitt inatten. okej om ni väcker mig på morgonen.. men inte på natten !
10. Jag hatar att det är så fruktansvärt svårt att skriva ner 10 saker jag hatar. jafan det hatar jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0