torsdag

Kommit hem från jobbet nu. Har gått bra. ledig imorgon. sen är det inte nå ledigt mer på ett tag ;) fick höra av chefen att hon var så glad att hon/princess hittat mej, eller rättare sagt att jag hade hittat henne/princess. Kul att höra. visst jag brukar få jäkligt bra feedback av folket där. men att höra en sån sak får en att känna att man inte är vem som helst. Utan den dom var i behov/ vela ha.

Efter jobbet så blev det en tjugominuters solning. Härligt härligt. Träffade Alex där med. Så vi stod och chitchattade med varandra lite.

nu har jag tryckt i mej min mellis och tänkte ta mig en påtår på kaffet.  innan dagen rullar vidare.


Super sweet att liga och ta det lungt i "solen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0