MMA träning

Riktigt gött pass idag. svetten rann och ja allt var bara så härligt. superkul är det verkligen.
ska gå in på vissa saker mer sen.
men satan i gatan vilket härligt pass de va. det är så skönt när svetten verkligen rinner på en.

nu har jag avrundat träningen med ett kvällsmål/mellanmål.
Alla vet ju att proteindrinkar är bra efter träning. För ett mer mättande alt. blanda en proteindrink i en shaker häll sedan upp i en djuptallrik, ha i 3 msk blåbär (eller blandade bär) och en liten näve nötter, jag föredrar valnötter. Sen äter du det med sked. så himla supergott, och samtidigt blir det lite mättande.



(dagsformen på magen, inte så spänd och muskulös som jag önskar men slankare än jag hoppats.. på onsdag har det gått en vecka sen min diet-start, så får se hur det ser ut då. det sägs att man ska gå på mått även fast dom lovar vikt. jag går på ögonmått och vikt )

Kommentarer
Postat av: Roger

Kul att läsa att du tycker träningen är rolig :D



2011-02-01 @ 15:39:52
URL: http://www.metrobloggen.se/rogmi
Postat av: Marcus

Ursäkta men jag var bara tvungen att skriva.

Jag är verkligen svag för fina magar och jag känner verkligen igen en sån när jag ser en.

Din KAN vara en av de finaste jag någonsin sett.

Ps.Bättre sent än aldrig. Ds.

2011-11-19 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0