Jag vet att jag ser jävligt bra ut naken !

Klart det känns förjävligt att jag inte bara fuskade i dieten, utan att jag totalt krossade den med en rejäl frossar dag igår.
donken mat, kakor och chips. kvällen avrundades med frysta bär, bara för att få någon som helst lättnadskänsla i magen. min mage är sjuk just nu. och det värsta. jag njöt inte av det. jag bara åt.
men.
va gör väll det?
ja jag har gått upp lite av det jag gick ner. ja jag kommer inte ha en trevlig dag på toa idag. men jag vet hur dom nya chipsen smakar nu. och jag vet att jag egentligen rent kilomässigt inte behöver dieta.

jag känner inte att jag måste gå på diet, jag känner att jag vill. och det är en extrem skillnad. alla trampar snett. bara upp på banan igen (innan jag byter diet till en liknande men för mig kanske bättre)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0