gymmat, bastat, duschat, rakats,myspys

vi hittade ju på ett gym här på vandrarhemmet vi bor på. det va ju ganska bra tyckte vi eftersom vi kände att vi behövde röra på oss lite. + att jag var ju ändå tvungen att göra mina dagliga 200 situps.. blev 400, kännde mej tvungen att göra fler. sen blev det ju lite plojjigt också.

charlotte satt typ och cyklade hela tiden. fattade inte hur hon orkade. var ju en sån konstig cykel hon trampade på.

blev en massa retard bilder. men det bjuder vi på. till en viss del iaf.

aa och just det.. det var ju ganska tur att vi var själv på gymmet. annars hade jag inte gått in dit. eftersom det enda jag egentligen kunna träna i var en brottartrikå.. kändes inte riktigt okej. kändes inte okej alls.

men en bra sak.,idag har det kännts helt ok i huvudet. bara "vanlig" huvudvärk och lite tungt huvud. det går framåt. så på söndag borde den klara några smällar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0