onsdag

dum kanske ?
kanske det mest korkade beslut jag tagit på länge..men.
jag ska jobba dubbelt på söndag igen. jag som redan är trött nog. men tyckte att kerstin skulle få sova som ska jobba eftermiddag på lördagen.
och det här kan jag säga att är sista dagen jag är hemma och är trött och lat. skitsamma hur trött jag är, jag blir ju tröttare av att inte klämma in en träning här och där.. lyckades ju träna iaf två gånger förra veckan. så jag kanske kan tänka lite lungt.. men iaf 3-4 pass i veckan. det dör jag inte av.. snarare tvärt om.. jag kommer bli piggare av det.
men sen är det ju maten med, jag måste bli bättre på vad jag äter. får i mej tok för lite protein och vitamin just nu.
men idag slipper jag laga mat själv så då kanske det blir lite ordning. laxgratäng med potäter. mums :)
kanske träffa systeryster en sväng idag med ? om dom är kvar i sandviken ??
tidig kväller.. tidig natt.. sova, sen göra lite nytta. min kropp behöver träning nu.. annars orkar jag aldrig med dom kommande veckorna !! TAGGAD!! :D
skriver man en handlarlapp på franska för at jag inte ska fatta eller ? ja vet faktist att fromage är ost och att rouge betyder röd.. sen går resten att lista ut.. förutom poivron ?? .... röd ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0