måndag

alltså nu när jag borde kunna sova så kan jag det inte.
visst jag är trött, eller snarare slut i kroppen. Och har tammefan träningsvärk i benen.
men nu är jag vaken ??!!
jobbet inatt gick väll helt ok, var riktigt trött. men det funkade. när jag var klar åkte jag till princess och åt mumsig frukost med kerstin. tycker det är så tråkigt att vi så sällan får jobba tillsammans. men också väldigt mysigt att bara sitta och käka frukost tillsammans :)
C kom hem till mig på morgonen. det var trevligt.. han är och jobbar nu och jag passar på att lata mej hemma, lite godis med kanske..ska försöka sova några timmar.. eller ja ska försöka sova till elva tiden ikväll. då kanske C kommer förbi igen. och då har jag sovit bra med timmar för att orka upp.
och sen vara veken tills jag har jobbat klart, duscha, sova.. och dygnet borde vara vänt. fan va enkelt det låter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0