Postkodkampen 2011 del 5, semifinal, Linköping, Vilhelmina, Timrå och Sandviken , Tv4 kl 20.00

snart dags igen då !!
har vart till ica och laddat upp lite :)
johan ska komma förbi och här ska nämligen gottas på hög nivå !
johan ska nämligen göra rabarberpaj, och jag ska göra negerbollar.. sen får vi inte glömma lite godis..vi börjar kvällen med varma mackor så vi vet att vi fått i oss nåttt någorlunda "mataktigt"
semifinal ikväll alltså..
4 lag slåss om 2 platser till finalen.
hoppas att jag inte sitter och nervös skakar lika mycket som förra gången. men troligtvis så kommer det kännas ännu värre ikväll.
vilka jag håller på då?
LINKÖPING, självklart !! jag hejjar på Linköping hela vägen !
sen är ju min favoritfärg blå.. så jag borde hålla på vilhelmina.. men jag väljer att hålla på sandviken istället. elakt att inte hålla på det egna underbara laget ju.
så självklart så vill jag att Linköping och sandviken tar sej till final :)
timrå?? njet ! tror det var det laget som vi hade minst positiv stämning med.. tror det var lite hyckleri från bägge håll? nu efter tävlingen tycker jag bättre om dom.. men då?
alltså ikväll kl 20.00 på tv4

Kommentarer
Postat av: Angelica

Go Fia!!

2011-08-05 @ 17:15:45
URL: http://inevidljivi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0