Lördag var det idag va ??

Ska snart klä på mig lite.. sovit några timmar efter jobbet. skönt. men hade helst sovit några timmar till :)
negerbollarna var betydligt godare inatt när jag klev upp och skulle till jobbet. :D
idag ska jag ta mej en sväng till systembolaget, om jag kommer ihåg vart det ligger ?!! :O va ju ett tag sedan man var där.
sen kommer johan över och ser film så gör vi ett nytt försök att mumsa i oss gotta.. dock bara lite för mej kan jag säga redan nu.
för efter det så ska magen köttas en stund :) det skulle ju vara härligt om jag lyckas klämma in tre träningspass den här veckan. skulle kännas lite bättre för mej då :) har ju två superhärliga pass i ryggen nu men det va så längesen jag körde mage så ja ska ge den va den tål !! :D
blir att försöka lägga sej tidigt med.
måste försöka sova så mycket jag kan idag. för imorgon tvivlar jag på att det blir nå sova överhuvudtaget.
kolla om det finns nån tvättid med kanske.. men jag tvivlar starkt på det :(
snodde en bild lite snyggt från facebook sådär.. tyckte den va jätteskoj. ja jag skrattade mej lite tårögd.. skyller på att jag är lite för trött för att vara vettig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0