Dag 27 - Den roligaste händelsen i ditt liv

men du det är ju alldeles för svårt.
kan med glädje säga att jag har massvis med roliga händeleser i mitt liv.
Och flera av dom har nog kanske tillochmed varit i år ?
jag har trots en jädra massa motgångar och alldeles på tok för lite ork just nu haft det bästa året hitills någonsin !
Jag har aldrig sagt det förut, för det har aldrig varit sant innan. men jag älskar livet.
Jag älskar mitt liv trots att det är totalt jävla kaos speciellt för tillfället.
Men dom senaste månaderna har varit så underbara på alla vis ändå. allt vad gäller kost, träning, mig, dig, all, sömn, pengar, familj, energ.. vare sig det har varit på gott eller ont så har det varit bra ändå.
och jag bröt mej fri från någonting jag inte tyckte va bra, någonting som tryckt ner mej alldeles för länge. så nu känns det som att stora problem ändå kan tas som små problem..
roligaste händelsen i mitt liv... ? kan svaret vara hitills 2011 ?
så nu ska jag fortsätta mitt underbara år genom en rejäl städning, det är ju något jag kan erkänna att jag lagt lite åt sidan nu under tiden jag vart helt totalt död i kroppen.
min syster och hennes gosse är påväg hit, kanske hinner bli dugligt skick ?
sen ska lägenheten visas för eventuella nya hyrare.
efter det ska jag försöka orka med träning :) vet dock inte om jag kommer orka med, ska verkligen känna efter och försöka hitta lite undangömd energi.. för det borde väll finnas ???

Kommentarer
Postat av: Emma

Blir glad av att läsa ditt inlägg! Du förtjänar all lycka! Och jag är så stolt över dig! :)

2011-08-03 @ 09:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0