fredag

idag är detf redag. Idag måste jag städa. städa i massor nu på morgonen.
Ut med sopor, diska, dammsuga, skura , fixa, dona ja hela skiten !
För idag får jag och Älsklingen finbesök, eller besök och besök. vi får en till medlem i våran lilla familj.
Så nu ska jag göra det fint åt honom.

Tänkte även lägga upp ett par bilder på mina tatueringar, bara för att jag älskar dom så mycket ! :)


Min tatuering på foten gjordes i augusti. "She found something to fight for" tyckte att det var en passande text för mig. Och det är ju dessutom en textrad ur en av The Rasmus låtar (Mina "hemliga" idoler för er som inte visste att jag ÄLSKAR dom)


Och min fina lilla ängel i nacken/mellan skulderbladen. Tycker hon är så fin men jag ser henne inte ofta. Den gjordes när jag var 18 år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mysigt ! måste komma och träffa lille katten :)

Ska vi fixa lite i bj nästa helg? puss saknar dig<3

2010-10-23 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0