Spring inte förbi alla vårblommorna, plocka en bukett och njut. Du har tid.


frukost, en portion havregrynsgröt med lingonsylt och havremjölk


Älskar mina skyhöga skor, känns som att jag går på moln haha



nu är det snart dags för mig att dra mig mot utbildningen. hoppas att vi får lära oss något roligt idag. tror jag drar över till Alex och kollar om hon ska dela en soppa med mig idag. annars så kanske jag köper en sallad på viking. skulle vara mumsigt det med.. men som sagt, tar med mig soppan utifall ;)



just nu saknar jag redan Daniel <3
vi har haft en sån underbar helg så det går inte att smälta
jag älskar när känslor blomstrar upp på nytt, känslor som inte försvunnit
man har bara inte tänkt på att dom finns där.
jag ÄLSKAR honom över allt och gör allt för honom
precis som jag vet att han gör för mig
Love you darling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0