midsommar 2010 (bildbomb?)


Midsommar igår.
jag slängde ihop en potatissallad sen blev det att gå iväg till daniels komipis Källa. Det var trevligt vi grillade och drack alkohol.

det blev utgång på nivå i gävle.

finaste älskling !

Cissi och jag :)

Grabbarna :D (bara kolla in älsklingens högerarm, vilken bula)

Tommi visar upp sina moves

Någon soom utmanade Tommy i en battle

Källa och Cissi så söta tillsammans

Älsklingen !

jag

I give my man my love

Tommi och Danielboi såg brokeback mountain för några dagar sedan;)

Cissi och jag



shake that asssss !

Hittade ett par tillknycklade brillot utanför, såhär fina var dom


jag vela timmhöra gävles kulturliv




det är kärlek när ma ger sin t-shirt till tjejen för att hon ska slippa frysa / mygg. jag har tur jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0