Många inlägg idag, men läs så får ni veta om min resa :)


Idag har jag bloggat sjukligt mycket.
men jag hoppas att ni orkar ta er igenom det för det är min och älsklingens resa jag har bloggat om. kommer antagligen att tjata om den ett tag framöver ;) men jag ska försöka att låta bli.

men något som är jobbigt med att ha varit utomland den här tiden på året är att alla andra åker om en månad.. och då vill man likförbannat iväg igen.


Idag har jag inte gjort så mycket. mest varit hemma och hostat. varit iväg och handlat mat.. lagat mat till mig, hjärtat och hans kompis.
det blev Potatissallad med nå kött.. vet inte var det var eftersom Älsklingen fick fixa det.

självklart så blev det gräslöksgräddfil till potatissalladen :)
men nu tror jag att jag ska plocka lite. verkar inte ha nå bättre för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0