lite vardagslyx från min egen vinkel

har inte skrivit på ett tag. ska ta tag i det idag. just nu mumsar jag på godis som jag och jennie var iväg och köpte igår efter träningen.
det här är iaf vad som har hänt under min vecka hitills..

Måndag... Klev upp tidigt för att pussa Älsklingen hej då till jobbet.tog tag i tvätten som stod i hallen. Sen var jag iväg och hämtade ut ett paket. (ni ska få se vad jag köpte idag) Charlotte kom ögver och vi tittade på film, det var en erotisk film.. känndes lite skumt sådär att se det med en kompis.. eller egentligen över huvudtaget. Men jag fixade mitt cv undertiden. så nu är det omskrivet. Efter det bar det iväg till träningen. Först nybörjarträningen där min roll som hjälptränare var onödig för dagen eftersom vi bestämde oss för att leka mestadelen av tiden.
Madde kom förbi en sväng efter träningen, sen var det god natt för min del.

Tisdag... upp tidigt för att ta mig till jobbet, det var inte långt ifrån att jag somnade om. Men väl på jobbet var jag piss och det var gott att få i sig lite frukost. När jag kom hem gick jag till Sara och åt lunch med henne. Hon gjorde en jättegod tonfiskröra som hon serverade med spagetti. Sen följde hon med mig till arbetsförmedlingen och hem, charlotte kom även hon över en sväng. Sen återigen dags för träning. var inte speciellt taggad alls under träningen, vela bara lägga mej ner och sova. Men efter träningen tog jag och jennie oss hem till mig och fixade lite med musik, köpte godos först så att vi skulle hålla oss pigga.

Ja och idag är det onsdag. kanske inte låter som att jag har haft mycket att göra. men det har inte vart någon direkt tid över till att sitta och blogga vid datorn..


Jennie och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0