Why I love my shoes

hade velat sagt att ni ska få se alla mina skor nu.. men det är inte riktigt sant.
har ett antal till par skor, men dem är inte här hemma.
Så tills vidare får ni nöja er med att se nästan alla mina skor.


Guldskor som jag har fått av min mamma, från indiska

Sommarskor som jag köpt på h&m

Ett par favoriter från i sommras, beställde från Halens.se

Beställde från gojane.com

Skor som jag köpte från h&m när jag skulle till Tunisien i sommras(har även i naturvit)

Köpt från halens.se tyvärr är dem lite för stor för mig

Skulle vart mina studentskor, men dem är fortfarande oandvända, köpt från gojane.com

fick av älsklingen för ett par år sedan, knappt andvända från halens.se

ganska nyinköpta från h&m.. fortfarande oandvända

nyköpta från h&m, oandvända

Mina studentskor från nelly.com

dem här beställde jag från halens.se

klickat hem från halens.se

skorna är inne på sina sista dagar, beställde dem från halens.se för 1,5 år sedan

fick av älsklingen för ett par år sedan, från halens.se

Klickat hem från h&m

fick av min kompis Alex

haha det här är mina "första" klackskor. kommer ej ihåg från var.. men jag hade dem när jag slutade nian

Ett par favoriter, måste dock klackas om. köpt från h&m

klickade hem från nelly.com

lite för stora så dem är oandvända, älskar dem.. klickat hem från gojane.com

Stövletterna har jag beställt från ellos.se

Fått som överaskning av min älskling, från scorett

fulsöta skor..

Stövlar jag fått av älskling, köpt på scorett

ja jag ska slänga dem, men det är mina favoriter, från skohuset

Mina älskade lårhöga stövlar, från skohuset

dem här har jag klickat hem från halens.se

stövletterna har jag köpt på scorett

Dem här monsterhöga älsklingarna har jag köpt på dinsko

mina älsklingar jag köpte på bianco



-------------------------------

Lite platta skor jag äger....
-------------------------------------------



skorna illa intryckt i garderoben.
-----------------------------------

Skor jag har som som inte är med är tex, ett par stövlar, sommarskor och leopardmönstrade/svarta platåpumps dem kommer i nå senare inlägg :)
Enjoy !!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe de va inte lite skor.. och fler fanns de.. jag tror fia ÄLSKAR skor..:D hehe.. Fina är dom allihopa :D hmm undra hur många skor till du hinner köpa innan året är slut?

2009-11-16 @ 12:30:20
Postat av: fia

haha ja det blir spännande att se hur många fler det kommer bli hahaha :D I love my shoes ;D

2009-11-16 @ 12:31:56
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja jag vet att du gillar skor, det tror jag faktiskt alla tjejer gör men alla törs nog inte riktigt erkänna det. du har flera godbitar i mina ögon, det är ju synd att jag inte kan låna dom, jag kan för det första inte gå i dom och så är det ju dessutom totalt fel storlek hahahahahaha. ja vi får väl ta en runda till valbo i december och kolla lite eller hur....sköt om dig och ha det så bra,vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå :)

2009-11-16 @ 14:49:25
Postat av: emma

Vad avundsjuk jag blir, en massa snygga skor ju :)

ska vi byta skostorlek? var och bowlade härom veckan och fick ha strl 33 i skorna och dom var endå för stora!!!

2009-11-17 @ 12:36:48
URL: http://hedquist.blogg.se/
Postat av: fia

emma emma emma aldrig att jag byter bort min skostorlek haha ;)

men när jag bowlar brukar jag ha 35 lr 36, bowlingskor är jättestora :P

2009-11-17 @ 16:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0