quizz på Kharma

Igår så var jag ut på Kharma med Sara,Madde,Malin och Jennie.
Min lillebror var också där vilket va trevligt. han och jag bildade ett quizzlag, med endast ett fel. men självklart vann vi inte ändå..
Vart en nykter kväll för mig igår, kanske mest för att jag upptäckt att dem alkoholfria drinkarna är awsome!!
På kareoken så vela jag och resten av tjejerna sjunga bubbles, men det fanns inte.. så det fick bli roger pontare. Tror kareoke aldrig har låtit så illa som vi lät igår. Ja ja.. va säger man .. hmm vi hade kul :P

men nu lite bilder, kan dock inte skylla på att jag är full på bilderna, det suger... men va fan det bjuder jag på.

Madde,Patrick,Svampbob och jag :)

Jennis och malin

Sara och nån kompis till Rikard

Jag och lillelillebror

Madde hade ner en drink på golvet, ca 15 min senare tippade hon en öl.. ;P

Jag var glad att lillebror va där :)

Mitt försök till "en normal bild"

Lite bilder iaf, blev inte så mycket mer tagna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0