Måndag

Att göra lista för dagen :
* Ingenting


Vilket betyder att jag får göra precis vad jag vill
blir ingen brottning för mig idag. har ev fått en liten rackare till ringorm. Hmm
borde kanske ta mig en sväng till badhuset. vi får väll se hur det blir med det..

Fan jag vill inte missa brottningen. är ju astaggad att brottas så är det verkligen ! jag ska ju träna Jennie och Linda. skitskoj ju ! Men jag är fortfarande osäker på om det är ringorm. ser mest ut som ett litet sketet utslag bara så jag får hålla tummarna att det går bort vilken dag som helst nu..

Åhh va tråkigt jag har. inget att göra.. kan inte sova heller.. Saknar min älskling så otroligt mycket.
Får se vad dagen har att erbjuda mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0