badhuset

kom hem från badhuset för ett tag sedan.
badade med Charlotte.
vart inge simma, det får vi göra imorgon. idag vart det bara lek i vattnet. men det var trevligt det med.

snart blir det brottning, eller a brottarträning utan brottning.
men schhh ! jag har ev en ringorm på benet.. men tror det är nå annat för det är så litet så man ser inte om det är ringorm eller inte. har bara fått för mig det för att daniel antagligen har det.
lalalalalala..
kim ska inte träna idag för hon har uppkörning imorgon.. LYCKA TILL TILL HENNE :)
mens sara ska med. det är egentligen bara hon som är taggad ;P


ja det är jag som är den röda i underläge, det här är den enda brottarbilden i stort sett som jag har kvar.. eller jag fick den skickad via mailen för ett par veckor sedan.. därför jag fortfarande har den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0