when I feel like this

sitter här i soffan. har precis tryckt i mej frukost. havregrynsgröt med blåbär + 2 ägg. börjar tröttna lite smått på det :P och jag är sjukt sugen på att ha äppelmos till min gröt, eller lingonsylt.men det känns lite för sockrigt.
borde klä på mej.
men det känns så obekvämt att tränga sig i ett par tränga löpartights och krångla sig i en sporttopp. ska ut och springa en liten sväng snart.
sara har sagt att hon hakar på.. så jag hoppar nu verkligen att hon gör det, annars jävlar ;)haha.. är rätt säker på att hon kommer ta sej ur den här situationen på nå vis, men jag hoppas verkligen att hon följer med ! :)
dom här vill jag springa i, men nu gör jag inte det sånu får jag låtsas att jag gör det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0