Torsdag

började dagen med att jobba, jag var trött och halvdöd resten av dagen.
madde var förbi en sväng på dagen. sen träffade jkag jennie innan träningen.. det blev cheese från donken påväg till träningen eftersom både hon och jag var väldigt hungriga.
hade sjukt ont i huvudet och snorat som fan. vägrat ta pollenpiller, eftersom jag tänkte om jag tar ett imorgon och blir bättre så vet jag ju garanterat att det är den där jävla pollen jag känner av.
träningen var härlig. det blev svettigt och var teknikrikt. vi körde mycket press med axeln mot hakan. börjar kännas rätt naturligt att lägga på det trycket nu. vilket jennie inte var allt för glad över.
i början gick det väll bra. men efter ett tag så pep hon till "sofia, du kommer döda mig" , tror även det är typ första och enda gången hon sagt sofia till mig.
Efter träningen så följde jennie med hem, eller vi mötte upp madde på ica. popcorn, cheeseballs och honungsmelon.
sen vart det hem till soffan där vi satt och mumsade och pratade. kollade lite på eurovision.. eller dom stannade och kollade tills saade hade dansat sig igenom sitt bidrag. alla tre ska upp tidigt och jobba imorgon så våran kväll slutade där.
äcklig som man fortfarande var hoppade jag in i duschen.  nu har jag mina favoriter från den här semin..
Irland, danmark, rumänien och Ukraina... och kanske lettland
Börjat få sjukt kalla fötter vad gäller tävlingen på lördag. känns skrämmande som fan. kommer ju krossas på millesekunden. men jag tänkte.. så länge jag inte bryter nacken är det väll ganska lungt ?
Postkodskampen ringde mej idag igen, dom ringde i förrgår med. idag intervjuade dom mig, jennie, billy och urban. Dom gillade verkligen våran ansökan och allt låter så jäkla posetivt. vilket oroar mej. jag tänker inte vara med på tv ! var ju bara en kul grej att söka ??! eller ? och det vi insåg.. är att om vi går vidare. om vi kommer vara med.. så blir vi lag sandviken. vi.. representera sandviken. tanken är skrattretande. En av frågorna jag skulle svara på var vad som var så bra med sandviken.. jadu hade jag var ärlig på den frågan hade jag sagt att jag inte vet. men hittade på ett svar hon verkade vara väldigt nöjd med. när jag tänker efter så ljög jag nog rätt mycket.. på telefon går det ju att ljuga. inte alls som i verkligheten där jag inte alls kan. så jag passade på :P
eller ljög och öjög gjorde jag ju inte heller. jag överdrev kanske en del för henne.
men vi får väll se vad som händer. det är ju som sagt bara åtta lag som ska utses. så risken/chansen är ju minimal.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det kommer gå bra på lördag. du ska inte känna sån stor press. du ska ha kul, få erfarenhet och känna att du gjort bra ifrån dig. finns ju många som tränat flera flera år och aldrig tävlat. då är det ju värre att kliva på mattan för då har man ju större press på sig. du är ju fortfarande nybörjare inom sw och jäkligt tuff som törs ställa upp i avancerade :) bra kört idag. stort lycka till på lördag. tyvärr så kan jag ju inte vara med och hejja på. men roger skulle filma matchen åt mig :) Yo go girl

2011-05-12 @ 23:07:51
Postat av: Annelie

Klart ni ska vara med om ni får :D. Kan jag få nya lösenordet till andra bloggen? :D

2011-05-12 @ 23:09:18
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: sara

2011-05-13 @ 12:02:50
Postat av: sara

haha vart en tom först! ^^klart ni kommer vidare, fan va kul de vore om ni fick reprecentera sandviken, hejaheja! :D:D

2011-05-13 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0