Tisdag - 11857

förfrukost: wrap med jordnötssmör
Frukost: 2 fullkornsbröd med tomat och kokt skinka + 2 ägg
Mellis: proteinshake
lunch: tonfiskwrap
mellis: lättkesella med blåbär och sötmandel
middag: nötfärswrap
övrigt: kaffe (? koppar), gotta
träning: Gym +  brottning
kommentar: mycket gotta nu :P, men just nu har jag mens och tänker.. skit samma. så jag släpper in mitt sötsug för tillfället.. jag borde ju bli äcklad av skiten snart..
var ju tvungen smaka.. bananen var helt ok, hallonen har jag inte smakat än.. men har inte så höga förväntningar på den.. tror att den är typ som blåbär och den var inte god.. det ska fan vara vanlig kexchoklad !

Kommentarer
Postat av: lisa

sv; thank you thank you! :) haha! ;)

2011-05-03 @ 22:28:53
URL: http://lisatano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0