Spenderar min tid med Bingo Rimer

Sitter just nu på bibloteket.
Lite små sur över att mitt internet vägrat fungera sedan lunchtid igår. Men det kanske är tur för desto mer tid har spenderats ute i solen. Tillsammans med Bingo



efter jobbet igår så Gymmade jag med Roger.. Det gick väll sådär. Alltså det här med gym är svårt att komma in i. Det här med stångar och grejer är lite svårt :P
Men det är roligt. Förutom när vi skulle köra chins. Ehm, om jag säger såhär... jag behövde bara göra tre.. men det kan jag ju även påpeka att jag inte gjorde. Sen kan vi ju låtsas att jag gjorde flera.. eller åtminstone klarade av att göra en.. men det vet vi att inte riktigt stämmer :/

Låg ute i solen hela dagen. Madde kom förbi en sväng och hjälpte till att mumsa lite godis. fyy fan vad jag inte ens vela se åt godis. Men..
Sen var det dags att dra mej mot brottningen. men som jag misstänkte så var det ingen träning just idag. tyckte väll att jag hade hört nå om det. men jag tänkte att jag kunde ju iaf springa och svettas lite, slå lite kryss och göra lite kullebyttor osv. Så jag började med mitt springade. sprang 15 minuter. höll på dö av värmen därinne. Och skulle precis till att böra slå lite kryss på dockan när daniel dök upp.
Han blev måttligt road av att inse att när han för en gångs skull tar sej till brottningen så är det ingen träning.
Så vi satt och pratade. Riktigt trevligt att prata med han, för första gången sen feb. så hade vi ett riktigt samtal. Pratade om dittan och dattan och om hur bra vi trivs med att ha gått skilda vägar. Han har sin flicka, jag har min träning. Så det var trevligt att sitta och småprata lite med honom.
dock blev det inge mer träning för mej, utan jag cyklade hem och väntade in madde till dhw.

--
Idag har jag jobbat.
jag är trött som fan ! men tänkte gå hem nu. klä av mej och slänga mej i solen ett par timmar.- antagligen dampa lite över att jag inte har något internet av nån konstig anledning.
Fördriva en liten stund till med bingo, men tyvärr så är det bara några rader kvar att läsa.

och en liten notering till mig själv...

sätt aldrig inoljade händer mot väggen.. det lämnar tydligen märken.



Kommentarer
Postat av: sara

HHAHAHAHAHA fettfläckar!!

2011-05-13 @ 12:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0